Nyheter & Blogg

Eksjö Stadsfest
/ Kategorier: Veckonyhet

Årsmöte 2021

Till ordinarie styrelseledamöter valdes Magnus Svensson (vice ordförande), Maria Felix (kassör), Gustaf Liljebladh, Jacob Arrehn, Pernilla Karlberg och Wilma Karlberg. Som suppleanter valdes Sanna Ekvall, Annah Nordstedt, Lennart Larsson , Botvid Källner och Ann-Sofie Johansson. Resultatet för stadsfesten 2021 blev ett minusresultat på 113 000 kr. Årsmötet beslutade att ge styrelsen i uppdrag att genomföra en stadsfest 26-27 augusti 2022.

Planeringen och artistbokningarna inför stadsfesten 2022 är i sedvanlig ordning i full gång. Första artistläpp till  kommer att ske i samband med Eksjö Julmarknad 4-5 december. Vi kommer då att ha öppet på vårt kontor på gågatan i Eksjö med julkampanjpris på biljetter, tävlingar och möjlighet att komma med önskemål och träffa oss i styrelsen.

Vi blickar med förhoppning och framtidstro  fram emot en ny stadsfest trots årets minusresultat. Vi vet hur viktig en stadsfest är för turistnäringen i Eksjö och att vi vet att vår publik längtar efter en stadsfest-upplevelse i vanlig ordning igen.

Vi ser fram emot att få börja släppa artister igen och att planera en hejdundrande fest 2022!

24 Betygsätt den här artikeln:
inga betyg